Subject: FW: AS Kovek taotlus IKÕ seadmiseks Riisiperes
From: "Jaanus Teder | Kovek AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Kristina Limbach" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 13:18:33 +0200

Tere

Esitan AS Kovek taotluse tehnovõrgu-rajatise projekti kooskõlastamiseks,
mis on seotud IKÕ-de seadmisega AS Kovek kasuks Riisipere alevikus.

Tervitades

Jaanus Teder

AS Kovek

Tel 5053633

From: Lii Lember <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 31, 2024 12:42 PM
To: Jaanus Teder | Kovek AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: AS Kovek taotlus IKÕ seadmiseks Riisiperes

Tere

Vabandan, et olen teie taotluseni nii hilja jõudnud.

Kahjuks ei saa seda edasi menetleda, kuna kooskõlastus on 12.a. vana.
Kooskõlastus kaotab kehtivuse 2.a möödudes. Sest ajaga on riigitee olukord
muutunud: pea igal aastal on tulnud juurde tehnorajatisi ja riigiteed
rekonstrueeritakse. Ka tulevikus teehoiutööde kavas rekonstrueerimine,
millega peab arvestama.

Palun küsige projektile uus kooskõlastus, esitades see meilile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kooskõlastuse vormi lisasin kirjale.

Kuna kehtivat kooskõlastust ei ole, lõpetame antud taotluse menetluse.

Uue taotluse võtan töösse kohe, kui see laekub.

Head vana aasta lõppu

Lii Lember

Maade osakond

5308 8871

Transpordiamet

From: Jaanus Teder Kovek AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 30, 2024 1:47 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Taivo Kaus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: AS Kovek taotlus IKÕ seadmiseks Riisiperes

Tere

Esitan AS Kovek taotluse IKÕ seadmiseks Riisipere alevikus, Saue vallas,
Harjumaal.

Tervitades

Jaanus Teder

AS Kovek

Tel 5053633

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.